czwartek, 21 października 2010

List do Św.Mikołaja - I wyzwanie z bloga Hopmartu



15 komentarzy:

  1. Piękna kartka, dopracowana w każdym szczególe.
    W imieniu DT Hopmart dziękuję za udział w wyzwaniu i zachęcam do pobrania banerka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. łłaaaa świetna, wiele pracy włożyłaś w nią brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny list, przepiękna karteczka, uwielbiam taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za ciepłe komentarze a co do banerka, to próbowałam pobrać, ale mam z tym pewne problemy... Nie umiem czy jak ? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam właśnie na Twojego bloga i od razu dodałam do czytnika RSS. Przecudne prace tworzysz! A te kartki świąteczne to w ogóle są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny jest! kolory i dodatki idealnie dobrane :) dziękuję za udział w zabawie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, jaka piękna kartka! Te dodatki, postarzenia tworzą wspaniały klimat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna. Oj Mikołaju, Mikołaju, szykuj wór prezentów. Dziękuję jednocześnie za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi sie Twoja karteczka :))
    Ma w sobie wiele tradycyjnych elementów.. naturalnych..
    Dziękuejmy za udział w zabawie :) iwona -sklep/blog hopmart

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka - gratuluję wygranej w tym wyzwaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka:)) Gratuluję wygranej w tym wyzwaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję wygranej i zapraszam na kolejne wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero teraz zauwazyłam Twoją wygraną w Hopmarcie i szczerze gratuluje!
    gdybym była Mikołajem to właśnie taką kartkę chciałabym dostać :D
    pozdrawiam swoją imienniczkę :)

    OdpowiedzUsuń