wtorek, 6 listopada 2012

Prezenty, prezenty.....


Dzisiaj znowu prezentowo. Najpierw pudełko na prezent zrobione przeze mnie a potem cudowna kartka będąca prezentem dla mnie....

Pudełeczko zrobione z TYCH papierków :)





A teraz kartka, którą dostałam od Pauliny :) kartka jest tak dopracowana i niesamowicie skomplikowana, ma tyle cięć i szyć...
Paulina jesteś WIELKA i jesteś niezwykle utalentowaną scraperką :)
Buziaki i jeszcze raz bardzo Ci dziękuję, to niewątpliwie największa niespodzianka tegorocznych urodzin :)






Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedzinki :)

9 komentarzy:

  1. Prześliczne pudełeczko, cudnie mroźne i skrzące się jak świeży śnieżek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko piękne, kratka jest niesamowita. Karteczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko po pierwsze, pamiętałam o Twoich urodzinach, ale nie maiąłm jak napisać, bo byłam poza zasięgiem, a później tak zeszło;)
    No więc najlepsze, mimo że troszkę spóóźnione życzenia urodzinowe:) Wielu sukcesów i dalszej niezwykłej weny twórczej:)Ściskam serdecznie:)
    A pudełko piękne, ale to normalka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow pudełko bardzo mi się podoba ale karteczka jest cudna bardzo mi się podoba taka forma :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko takie cudne że tylko szczękę muszę zbierać z podłogi . A karteczka rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka rewelacja-zapiera dech, szczególnie te równiuteńkie obszycia!
    Pudełeczko także śliczne.Uwielbiam w Twoich pracach gazę, potrafisz ją doskonale wkomponować, a efekt końcowy zawsze mnie powala.

    OdpowiedzUsuń