niedziela, 14 września 2014

Powoli zaczynam...

Piękne świąteczne papiery zagościły na moich półkach. 
Dość długo im się opierałam, nie patrzyłam w tamtym kierunku, 
ale dziś uległam i pokażę jedne z pierwszych świątecznych kartek :)

Wykorzystałam nowe projekty Galerii Papieru - Pierwszy śnieg   
oraz znaną wszystkim mega świąteczną kolekcję












U mnie wbrew temu co karteczkach ciepło i słonecznie
 i niech tak pozostanie na dłużej :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczego tygodnia :)

Dorota

22 komentarze:

  1. Dorotko... jestem oczarowana! Na pewno się zainspiruję, jak już przyjdzie na to czas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, aż chciałoby się je już postawić gdzieś na widocznym miejscu, ale póki co cieszmy się ładną pogodą :)
    Przepiękne są i doczekają się swojego czasu :)
    Pozdrawiam, Joanna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieska mnie uwiodła..niesamowicie klimatyczne obie...ach

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że uległaś :-) Napatrzeć się nie można. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachniało Świętami... Karteczki cudne, ale masz rację niech to ciepło zostanie z nami jak najdłużej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, całe skrzą się śniegiem, sanie i kompozycja nad nimi rewelacyjna:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. These are beautiful, Dorota! I love the fact that you made the sleigh dimensional. Is that from a die cut? It's lovely! Great work, as always. Since I live in Arizona, it's still in the 100 degrees, so made me feel a little cooler to see these cards!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dużo się dzieje na tych kartkach. Można patrzeć i patrzeć i wciąż nowe szczegóły rzucają sie w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. So beautiful Dorota....lovely details!
    I love your style:-)
    Xx Ellen

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana jesteś mistrzynią!!! Chciałabym mieć odrobinę tego co Ty masz w głowie :) Kartki piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycające karteczki, uwielbiam patrzeć na Twoje prace, tyle w nich szczegółów a nadal takie subtelne, delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyborne! i jeśli mogę - zapytam o wnętrze. wcięcie na "wkładkę" to jakiś dziurkacz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są, bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takim papierom nie można długo się opierać ;) Jak zawsze pięknie i klimatycznie u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful Christmas cards. Thanks for inspiring me Anneke.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za zima, w Twoich kartkach, Dorotko uwielbiam ja!!!

    OdpowiedzUsuń